dinsdag 11 augustus 2015

Make-up routine

He guys and girls,
Vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn dagelijkse make-up routine is.

1. Reinigen
Eerst reinig ik mijn gezicht zodat al het vuil eraf is. Dit doe ik met een cleanser van Formula 10.0.6: So totally clean.




















2. Hydrateren
Tonic maakt je huis behalve schoon ook erg droog en daarom moet je na tonic altijd je huis spoelen met water en daarna insmeren met creme. Ik gebruik op het moment de Essential Anti-Aging daycream van rituals. Ik heb geen anti aging creme nodig maar deze creme vind ik gewoon heel fijn (en ik kreeg hem gratis)

















3. Concealer
Eerst breng ik een concealer onder mijn ogen aan (Essence stay natural concealer, 02 soft sand)

Met deze kwast:











4. Foundation
Daarna breng ik de rest van de basis aan. Deze bestaat voor mij uit een foundation (Essence Superstay 16h foundation. 20 nude sand). Omdat deze perfect matcht met mijn huidskleur breng ik hem vaak alleen op mijn puistjes aan. Dit doe ik meestal gewoon met mijn handen, soms gebruik ik een kwast. 




















5. Oogschaduwbasis
Daarna breng ik met een schuin afgesneden kwast oogschaduwbasis (Essence I love stage eyeshadowbase) aan. 


6. Poeder
Om alles te fixeren gebruik ik de Essence all about matt compact fixing powder.

Deze breng ik aan met een poederkwast van de Forever21.





















7. Oogschaduw
Ik gebruik verschillende oogschaduws maar meestal wel nude kleuren bijvoorbeeld kleuren uit het Maybelline "The Nudes" palette of the Effect eyeshadow van Essence in the kleur 01 Eagypt's treasure. 

Maybelline "The Nudes" palette 
 

Essence effect eyeshadow 01 Egypt's Treasure
 




Licht bruin/ brons over het hele ooglid en donker in de crease en aan de buitenkant en ten slotte een lichte kleur in de ooghoek. De lichte bruine/ bronze kleur breng ik aan met een simpele oogschaduwkwast. De donkere kleur en de lichte kleur breng ik aan met een kleinere kwast. En in de crease blend ik met een blendingbrush van de Hema pink flirt collectie.


8. Highlighter
Ik breng highlighter boven op mijn wangen, op mijn wenkbrauwbot en in mijn ooghoek aan. Ik gebruik een oog schaduw van Cartrice als highlighter: Metallic Marbled Eyeshadow in C03 Metallicious.

De highlighter breng ik aan met de kleinste kant van dit kwastje van de Forever21, daarna blend ik het uit met de grotere kant.


9. Blush
Ik gebruik de blush: Essence Blush Up!, 10 Heatwave. Ik vind deze blush echt geweldig want hij is peachy en roze waardoor hij mooi staat bij elke huidskleur. Je kan de 2 kleuren mengen maar ook los van elkaar opdoen, hierdoor heb je 3 blushes in 1.
 

Ik breng deze aan met de Hema Travel blush brush van de Pink Flirt collectie. 













10. Eyeliner
Meestal gebruik ik een zwarte eyeliner. Ik werk het liefst met een potloodje. Hiermee werk ik preciezer en als je een lijntje hebt gemaakt kan je deze makkelijk vervagen voor een zachtere look. Zelf doe ik alleen eyeliner boven, Beneden vind ik vaak hard staan. 
Ik gebruik Essence kajal pencil in 01 Black.
















11. Mascara
Voor mijn onderwimpers gebruik ik de Max&More Volume Mascara. Deze mascara geeft niet heel veel volume maar ik vind hem perfect voor mijn onderwimpers.




















Voor mijn bovenwimpers gebruik ik de Essence I love extreme volume mascara. Deze mascara geeft wel heel veel volume.


12. Lippotlood
Soms als ik een felle en langhoudende kleur wil gebruik ik een lidpotlood van de Hema. De kleur van het lippotlood hangt af van de kleur van het lipproduct. Bij de Hema hebben ze alle kleuren van de regenboog voor een mooie prijs.
















13. Lipproducten
Vaak draag ik een lippenstift mijn favoriet is: Essence 07 Natural beauty. het is een nude/roze matte lipkleur. 


Als ik een lipgloss gebruik is het vaak Lancome 391 Flash n’ Fushia of Tanya Burr picnic in the parc  De 1e  heeft een handige applicator en een mooie felroze kleur in tegenstelling tot mijn favoriete lippenstiften. De 2e heeft een mooie roze kleur.
Lancome 391 Flash n' Fushia:
 


Tanya Burr Picnic in the parc












14. Parfum
Als laatste gebruik ik een parfum. Mijn favoriet is Zoella Beauty, blissful mistful. 




















Dit was mijn make-up routine. Ik draag niet elke dag alles en meestal niet eens 1 product van de bovengenoemde lijst. Maar toch wilde ik jullie laten zien wat ongeveer mijn make-up routine is.



V

Geen opmerkingen:

Een reactie posten